anneoluyorm Kıııızzzllaaar ramazan geleli her gün bir yere gidiyoruz biri geliyo falan derken hep tatlı oluyor. Ben de yiyorum yani kısıtlamadım yalan yok. Ama şimdide vicdan yaptım. Sorun olur mu 14 haftalık şu an. Bir şey olmaz deyin 🫣
Zeynepefem anneoluyorm en fazla şekeriniz yukselebilir başka bişey olacagini zannetmiyorum . Bende surekli tatli yedim gebeyken