Sevval_zybk gebelikte diyet yapılmaz çok tehlikeli. Kilo probleminiz veya gebelik şeker öykünüz yok ise (2. Gebelik için söylüyorum) yapılmamalı. Benim reflüm var mesela hamilelikten öncesinden beri bir beslenme rutinim var. 2 öğün + 1 ara öğün yiyorum. Az gibi gelebilir ama bakliyat, meyve sebze ve protein ağırlıklı besleniyorum. Önemli olan bebeğe kilo aldırmak zaten. 23+1 olduk sadece 2 kilo aldım. Boyum da uzun vücudum da fit.