T +6 dayım kahverengi akıntı geldi çok tedirgin oldum. Bu 3. Transferim diğerlerinde hiç böyle bir şey görmemiştim hiç kırmızılık yok tuhaf bir kahverengi başına gelen oldumı lütfen yazın tecrübelerinizi. Progestan dex iğne kullanıyorum adet olmam mümkün mü ve daha adetime bir hafta var transferin haftası bile gelmedi