Merhaba kan değerim 198 henüz gebelik yeni ya da geç döllenme bilemiyorum , hafif lekelenme ve kahverengi akıntı ile acile gittim alttan muane ve kan değerlerime bakılarak herhangi bir problem göremediler kanama bu haftalarda normal dediler , progestan kullanıyorum ve lekelenme azaldı ara ara tekrarlıyor hafif bir şekilde bu şekilde olup sağlıklı gebelik geçiren var mı ?