Ben ilk defa az önce yaşadım, öyle bi ağlamak geldi ki durduramıyorum ve nefes alamadım. nefes alamadığım için panik oldum pencereye koştum falan, ağladıkça nefesim daraldı, nefesim daraldıkça hıçkıra hıçkıra ağladım. Çok kötü bi şeymiş :(
Rahatsızım iki gündür baş ağrısı çekiyorum çok şiddetli sanırım stres oldum tetikledi