elaelaelaela 20+3 haftalık hamileyim şu ana kadar bebek hareketi hiç hissetmedim bu normal mi yakın çevremde duyduklarıma bakınca hepsi daha erken hissettiklerini söylüyor
powerpuffgirlss elaelaelaela ilk gebelik mi ben 20 den sonra hissettim yani 21 e dogruydu bi kac gune hissedersiniz doktor 22 demisti bana
buketdeniz19 elaelaelaela ben 15. Haftada hissetmiştim ama ben çok zayıfım 44 kiloyum doktorum da zayıf olduğun için erken hissetmiş olman normal demişti bazıları geç hissediyormuş
mervekalkann elaelaelaela 22. Haftaya kadar hissedilmesi normal hissedilse bile düzenli hareket beklemeyin 28. Haftaya kadar. Haftanız erken şuan ben 23+1 im bazen oluyor bazen olmuyor.
annebebeka elaelaelaela en geç 24. Haftada hissedilmeye başlanir diyor doktorlar belki bir hafta içerisinde hissedersin 24e kadar hissetmezsen doktoruna söylemen lazim
fatmaa51 elaelaelaela bende 21+4 3gündür hissediyorum ilk gebeliğim benimde her hamilelik bir değil 1 haftaya sende hissedersin.
Saimenur elaelaelaela sol tarafına yatıp sadece sessiz bir ortamda kendini dinlemeyi denedın mi?Ben o haftalarda sadece soluma uzanınca hissedebılıyordum.Genelde kasıkta oluyor zaten.
yaggmurt elaelaelaela 21+4üm ve hala hissetmedim gayet normal milletin saçma abartmalarına bakma bence
hassasannee kızlar bende sormaya geldim de . benimde bebiş çok hareketli ya. yani 20+3teyim. hareketler öyle böyle değil bi sorun mu var bu çocuk bu kadar hareketli diye merak ediyorum ?