Gzrilknur birdaha yapman lazım canım pozitifde olabilir test bozukda olabilir yada idrarı cok damlatmıssın dağınık çıkmıs 2. Çizgin sabah verdiysen sonucun coktan cıkmıstır hangi hastanede verdiysen internete yaz hastanenin adını örnek ( kayseri devlet hast tahlil sonucları) diye ben hep öyle yapıyorum internetten girip sonucuma bakıyorum