sudearens Yarın ilk kontrolüme gidicem umarım ultrasonda görülür ilk muanede neler yapılıyor kızlar görülüyor mu hemen bebiş
damlaylydn sudearens bebek hemen görünmüyor kız 😂ben 4+6 da sadece keseyi gördüm 6+3te de bebekle birlikte kalp atışını gördük
Edasusari sudearens ben bugün alttan da baktırdım keseyi gördük ama yolksacı görmedi. Haftaya çağırdı. 4 6 günlüğüm
damlaylydn sudearens evet bazı doktorlar alttan bakıyor bazıları da biraz daha bekleyelim öyle görelim diyor
sudearens Edasusari beni de iki hafta sonra çağırdı 6 haftalık oluyo belki kalp atışını da duyarım inşallah
Edasusari sudearens evet geç gitmek mantıklı 6 haftalık iyidir zaten 9.haftaya kadar vakti var. Ters bişey olmadan beklemek daha iyi.