Merhaba arkadaşlar bir haftadır sol ayağımda iç kısmında ağrı ve kızarıklık vardı sonra el bileklerimde oldu şimdide gece hiç bişeyim yokken sabah sağ ayak bileğimin iç kısmında ağrıyla uyandım kızarmışta üstüne basamıyorum 17. Haftandayım yaşayan varmı ?