Kızlar yarın tam 15 haftalık olucam bugün çok az leke geldi yani hamile olmasam o lekeyi görünce regl başlangıcı sayarım fazla değildi peçete gelmişti akıntı şeklinde değil bu akşam da memlekete gidicem ama içime korku düştü sizce bu haftada leke neden olur daha geçen hafta kontrole gittiğimde herşey yolundaydı dün korunmasız ilişki oldu ondan kaynaklı mıdır acaba