Selam arkadaşlar 5 Mart’ta doktora gittim kese 8 mm normal yolk görünmedi dedi 10 gün sonra gel dedi benim 10 Mart’ta akıntı içinde ince çizgi halinde leke oldu başka bir Dr a gittim anormal bir şey yok kese 16 mm 6+4 ile uyumlu karından USG ile ama eski cihaz olduğu için yolk tekrar görünmedi dedi kendi Dr randevum yarın 7+2 oluyorum ama bir yandan boş gebelikten korkuyorum başına böyle bir şey gelen var mı bebek görünür mü