onal7 profilo kullanıyorum ve çok çok memnunum, her ne marka alırsan al önemli olan kazanı, çelik ve galvaniz olarak ikiye ayrılıyor çelik daha uzun ömürlü ve çamaşırları eskitmiyor, galvaniz daha uygun fiyatlı ama çamaşırları yıpratıyor çektiriyor özellikle de iç çamaşırları, ben alırken çok araştırdım bebişin ilk kıyafetlerini bile kurutmaya attım hiç bi sıkıntı yaşamadım