rmy1 ben ilk gittiğimde ki görüntü şu an yok doktor vermedi ama ne bebek ne kese hiç bir şeye görünmemişti içeri hématom doluydu böyle parça parça doktor belki de dusuk başladı demişti umutsuz konuşmuştu hatta o kadar umudu yoktu ki fitil bile vermedi…. Ama her şeyin Rabbimin elinde ol der ve olur bol bol dua ve dinlenme ile 1 hafta geçti tabiki kan geldi lekeler geldi bi kere acile gitmiştim orada biraz daha azaldığını gormustum 12. Haftaya kadar yavaş yavaş azaldı sonradan fitil vermişti doktor 7. Haftada felan. Zaten acil de demişlerdi sağlıklı yaşa tutunur 🤲🏻 1 tane dusugum olmustu 6-7 sene önce oda mesela başta her şey normal de sıkıntısız başlamıştı sonra birden durmuştu. Rabbim sizin bebeğinizi korusun sağlıkla hayırla vaktinde gelsin insAllah🤲🏻