Zeynep228 anne9800 benim de yarın ama adet ağrım çok karnım çok şiş ve kasık ağrılarım var bugün test yaptım negativ adet olacam büyük ihtimalle
anne9800 Nero45 benimde dündü hala olmadım adet ağrısı gibi belirtilerim var ama olmadım henüz belirti var mı ağrı gibi falan
Seherylcv Benim adet günüm bu gündü ama ben 4 gün önce kan verdiğimde 24 le hamile olduğumu öğrendim 2,5 gün sonra tekrar verdiğimde 35 olduğunu gördüm çok üzüldüm kimyasal olabilir diye salı günü tekrar kan vereceğim 😞