Nurr__26 var tabii ki kendi doktoruma geeri döndüm ve şuanda rahim ağzını kapatmadığını kontrol ediyor her seferinde ve hiçbir kanama vs yaşamadım bugüne kadar eğer gerçekten kapatsaydı zaten mutlaka bir kanama olurdu diyor ve şuan herşey yolunda giderse normal doğum planlıyoruz zaten