Ümraniye eğitim araştırmada 3 ay oldu smear testi yaptıralım hala çıkmadı,sürekli soruyoruz hala çıkmadı deniliyor bu yüzden bebek tedavisine başlayamıyorum
Bu süreçte olanlar beni o kadar anlar ki bir gün bile Umut bizim için
Tekrar smear testi yaptırıp hemen çıkan merkez Çar mı yardımcı olur musunuz inanın psikolojik olarak o kadar yoruldum ki