egeemomms 20 şubatta kürtaj oldum kürtajdan 11 gün sonra değerim 600 çıktı 2 gün sonra tekrar verdim 300 e düşmüştü sonra tekrar verdim 145 olmuştu. Tekrar vermeme gerek var mı acaba
melegim91 egeemomms Benim doktorum 2 defa istedi ilkte 491 çıktı 1 hafta sonra 26 çıkınca beta takibine gerek yok artık dedi sen bence 1 kere daha ver en azından 100′ün altına düşsün
egeemomms hilalaselll4 en son pazartesi verdim 145 çıktı yarına alayım o zaman randevu ilk kürtajım da hiç istememişlerdi baktırmamıştım bende
hilalaselll4 egeemomms canım ben düşük yaptığımda iki kere verdim zaten parça kalmamıştı içimde evde idrar testi ile öğrendim sıfırlandığını
egeemomms hilalaselll4 acaba bende mi test yapsam oğlum var sabah uyandırıp soğukta dışarı çıkarmaya kıyamıyorum o yüzden gidemedim zaten. 2 kere de kontrole hastaneye gittim zaten bişey görünmüyor demişlerdi