btldk Merhabalar 17 haftalık hamileyim vücudumda bir süredir kaşıntı kızarıklık oluyor doktorum tüm ilaçları vitaminleri kesti düzelme var gibiydi ancak iki gündür tekrar başladı böyle bir şikayeti olan var mı