kubrax25 hayatım illa kanamam var diye düşük yapıyor değilsin benim 5 haftadan 8 haftaya kadar kanamam vardı hatta bebeğin kalp atışı bile yoktu 9 haftaya kadar hiç durmayan art arda kanamam vardı benim aşırı şekilde düşük yapıyor olabilirsin dedi risklisin falan dedi bana yatış verdi ben yatışa kabul etmemiştim progestan başlattı ondan sonra herkes bana kürtaj öyle böyle dedi şu an çok şükür 17 haftalığım yani her kanama bir düşük sebebi değil şimdi acile git baksınlar sonra tekrar zaten eve gelirsin Nihat kalkma fazla ilacı da iç ağızdan almaya çalışıyor mesela günde 3 sefer bir vajinal 2 ağızdan al zaten yatak ucu ilacı oluyor yan etkileri oluyor o ilacı zaten sen yat diye veriyorlar kalkma diye sana hangi hastane dediyse onu o hastaneye gitme başkasına git bana da parça düşürünce gel demişti ben o an dönüp doktora öyle bir bağırmıştım ki zor tutmuşlardı beni ya kürtaj diyorlardı kürtaj olmuyor sana parça düşüreceksin o zaman gelirsin diyorlardı utanmadan ama çok şükür 9 haftada vajinal olarak baktılar alttan kalp atışını duydular dinleme kimseyi yani