sedaelmali Kızlar 6+6 günlüğüz 4 gündür falan ağzımın tadı yok metalimsi gibi tat var sizde de oldu mu olduysa ne zaman geçti
gokceaytekin sedaelmali Bende de oldu 14. Haftadan sonra sadece azaldı tamamen geçti diyemem 36. Haftadayız :(
superstar_00 sedaelmali Maalesef çok kötü bir durum gaviscon surup biraz iyi geliyor ama tamamen geçirmiyor.
superstar_00 sedaelmali Tatlı şeyler yemekte biraz iyi geliyor mesela tatlı bir pasta yapın her öyle olduğuna bir dilim yiyin.
Daisyy000 sedaelmali 3hafta sürdü sonra kendiliğinden geçti 🌸 Özellikle su içerken paslı su içiyor gibiydim
sedaelmali superstar_00 evet tatlı iyi geliyor gerçekten ama anlık oda sonra tekrar devam ediyor bu seferde tatlı yemekten şişicem iyice neyse en kısa sürede geçer umarım😂🙏🏻
sedaelmali Daisyy000 öf evet suyun tadını bile alamıyorum inşallah benimde kısa sürede geçer hayat kalitem gitti resmen😂
buketdeniz19 sedaelmali bendede olmuştu hala devam ediyor doktorum reflüden oluyor demişti ilaç verdi fakat geçmiyor tamamen 17+0 oldum hala devam ediyor
sedaelmali buketdeniz19 reflü benimde var nexium ve gaviscon kullanıyorum internette araştırdım folik asitten yada demir vitamini kullanımındanda oluyormuş 🤦🏻♀️
bebekisteme Benimde 10 gündür ağzımda böyle bir tad var bugün daha da arttı metal gibi test yapmadım. Reglime 3 gün var napsam kızlar