Kızlar ben hem özel hem devlet takipliyim aklımda yoktu yaptırmak hatta doktorum 2 li tarama istedi bende gelen Allah’tan gelir kafayı takip kendimi üzmeye gerek yok dedim kabulüm ne doğarsa dedim bide sonucu 1 aya çıkıyor dedi yani ben 9 doğururdumspnuc çıkana kadar doktorum aklıma girdi 4 lü tarama yaptırdım devlet Hastanesi’nde sonuçlar 2 haftaya çıkmış olur dedi bende e devletime giremiyorum e nabız için bu cuma değil bir önceki cuma yaptırdım 1.5 hafta oldu nerdeyse cinsiyeti falanda net değildi tam ağrılarımda aşırı artti sonuç cikmismidir acaba yarın gitsem sizinkiler kaç gün sonra çıktı acaba tarama sonucu yoksa bu cumayimi bekliym