bademli_puding yok bacım tekrar baktı yine erkek dedi ama net değil dedi 4 lü tarama istedi 1.5 hafta geçti 2 haftaya yakın çıkar sonuç demişti yarın gitsem çıkmış olurmu bilmiyorum gittiğimde net söyler artık herhalde kendimi 5. Kattan aşağı atacağım artık 😅😅