Nero45 Ben 5 gün önce yaptım erken gebelik testi negatif bugün regl olmadım tekrar test yapmadım siz ne durumdasınız ✨
baharli Nero45 benimde dündü ama negatif çıktı reglde olmadım daha 5 gün falan gecikmem olursa yaparım tekrar
Nero45 monii çok sevindim 🥲 Bende yapsam çıkar mı yoksa gecikmeyi mi beklesem bilemedim ramazanda oruç tuttuk acaba ondan da mı gecikebilir kafada deli sorular😂
anne9800 monii peki şuan adet belirtilerine benzer ağrı var mı . Benim 1 gün gecikti belim falan ağrıyor adet olacakmışım gibi de
monii Nero45 bence yarın sabah ilk idrarla yap. Varsa çıkar diye düşünüyorum. Hamilelerin duasi kabul olurmuş. Bu mübarek vakitte dua edicem sana insallah hayırlı haberler alirsinnn🌸
monii anne9800 evet hemde çok fazla. İlk günümmüş gibi ağrım var. Belimde kasıklarımda ve bacaklarımda. Yani test yapmasam galiba adet olacağım derdim o sekilde bi ağrım var