abdulhamit Doğumuma kaldı 10 gün ve nezle oldum burnum acayip tıkalı artık azda olsa kan bile geliyor yani burun spreyi kullanmak istiyorum aranızda otrivine diye sprey kullanan varmı yada başka spreyler bir zararı olurmu kullansam
ecemk94 abdulhamit doğuma çok az zaman kalmış. Doktorunuzun bilgisi dışında bişey yapmanızı önermem şahsem
abdulhamit ecemk94 kontrolüm Çarşamba günü şansa o zamana kadar ne yaoacam ki hiç rahat değilim ağzım açık duruyorum resmen uyuyamiyorum
ecemk94 abdulhamit benim doğumumda hemen hemen o günlerde olacak. Ben kullanmazdım karar sizin tabiki
abdulhamit ecemk94 acile gittim normal çocuklarda kullanilan sudan önerdi onu kullanıyorum azda olsa rahatlatıyor
abdulhamit Zarifhnm1 acile gittim çocuklara kullandığımız sudan önerdi onu kullanıyorum azda olsa rahatlatıyor