nazlisenabuyurman abimin eski eşi doğum yapmıştı yüksek tansiyondan dolayı genel sezeryana alındı hastane oldukça pisti çalışanların ilgi alakasını hatırlamıyorum ama hastane genel anlamda bence eski ve çok pis. ne tuvalete oturabildi ne tutunabildi ben normal doğum istediğim halde orayı tercih etmeyi düşünmüyorum benim için temizlik önemli tabi bir ev temizliği bekleyemeyiz ama çöpler tuvalette yerlerdeydi odalar pis kokuyordu