Kızlar merhaba ,doktorum neofol al demişti ama eczacı bana elimde su an yok 1 gün sonra gelir dedi istersen folic 1 vereyim aynı zaten içerikleri dedi aldım kullanmaya başladım yarısına geldim hatta..ama bence içerik olarak aynı değil gibi anlamadım da..
doktorumda almışsın kullan bitince diğerini alırsın dedi ..ben yinede getirttim neofol ilacı acaba bırakıp buna başlasammı hemen ?
huzursuz oldum iyice sizce ne yapayım
Neofol mı ,folic 1 mi kullanayım ? Hangisi sizce