beyzzsenturkkk KubraKocak 20. haftaya kadar bende sırt üstü yattım hatta 25e kadar döndüm sırt üstü ama artık 30 oldum imkansız yatmam sen yattığın kadar yat bi yerden sonra yatamıyosun zaten o bebek büyüyünce sorun oluyor su an olmaz
fatmaa51 KubraKocak 9haftalıkken hicbirsey olmuyor ama 20 den sonra zorlanıyor insan ben 18 haftaya kadar filan sırt üstü yattım şuan sağ ve sol yatıyorum
tortillam_ Sanırım bu haftalarda sorun yokta diğer aylarda sıkıntı. Ben de 13 e gircem yarın arada yatıyorum kısıtlamadım kendimi
esme3066 Sanıyorum 28den sonra kesinlikle yatmayın diyorlar. Bebekte gelişim geriliği yapıyormuş. Göbeğim belirgin olmadığı sürece hep sırt üstü yattım. Ama şu an asla yatmıyorum ve bu nedenle de sabaha kadar uyuyamıyorum
silem_ 20.haftaya kadar sorun yok diyorlar Henüz gebeliğin başındasın istediğin kadar rahat yat .ilerleyen zamanlar hareketlerini hissettikçe dikkat edersin