IzguVeAnnesi Doktordan geliyorum kızlar bugun doktor açılma olup olmadığını görmek için muayene etti. 1-2 cm açıklığım olduğunu söyledi iki kez NST istedi.☺️ Cuma günü tekrar çağırdı. O 2 gün icersinde daha da açılmam olur mu acaba?☺️
Aysesare IzguVeAnnesi bol bol yürüyüş yap. Evde çömelip kalk ve ılık duş almaya çalış kontrole gidene kadar 😋
IzguVeAnnesi Aysesare Tamam canım yürüyüş biraz sorun bende hemen tuvalet ihtiyacim oluyor birde sag sol bosluklarim agriyor sanki ☺️ İnsallah knu da yapacagim☺️
Sblbrt IzguVeAnnesi bende 39 + 4 ama çatı muayenesi yaptıramadım canım çok yandı bilmiyorum açıklığım var mı🙄
Aysesare IzguVeAnnesi maşallah darısı bana ya 40.haftada açıklığın var en azından 😊😊 dua et bana da perşembe kontrolüm var 38+6dayım