Weenie Kızlar Çok ilginçti 13 mart 14.30 normal kontrole gittim nst aldılar sonra sancılar büyük ama bebekte hareket yok çikmiş sonra soğuk meyve suyu ve tatlı yedirdiler sonra bıda nst istedi doktor baktı gene sancı var hareket yok apar topar hemen damar yolu açtılar yatırdılar doğumhaneye çıkarttılar üstümü çıkarttılar nst bağladılar bacak ayırmalı yatağa yatırdılar sürekli birileri gelio gidio bakıo parmak falan bastırdılar ama açılma yok yemek yiyip su içtiğim için akşam 9 a kadar takipte beklettiler. Sürekli nst de. Bebeğin harektlerini alamıyolar ama kalbi sesi var. Sonra bebek hareket etmeye başladı tekme saydık saatte 24 tane. Dediler su içebilir yemek yiyebilir. Açılmada 1-2 cm miş. Ama ben durmak istemedim çünkü çok kötü korkunç sesler belim ağrıdı falan fitil ve suni sancı verceklerdi. Bende imza attım çıktım ama 38+5 de bebek doğumhanede 53cm 3.700gr dı. Bir arkadaşm normal doğum yapmamaya çalış omzu çıkan kolu zedelenen çok anne var sezeryan konuş bir dedi yaklaşık 10 gün daha durur dedi karnında doktor. 4 kiloyu geçerse Bursa Şehir Hastanesi isteğe bağlı sezeryan yapıyor mu?
zhr4716mrdnbrs Weenie kendiniz nasıl imza attınız çıkmak için imza atması için benim elimi çağırdılar
kubraturkkoc Weenie neden çıktınız anlamadım, normal doğum olsun diye mi? Bende 39 haftalık oldum, şehir hastanesi takipliyim doğumu bekliyorum
rumeysa_ttkrky16 Keşke dogurdaydiniz o zaman vaktide gelmiş bebeğin kilosuna gayet yerinde bir problem yoksa sezeryan yapmıyolsr isteğe göre değil yani normal doğum en rahatı neden kolunuz bacaginiz çıksın ne ilgisi var ben 2 tane normal yaptım buda 3. Nasipse yine normal olaxak
Weenie rumeysa_ttkrky16 yok benim değil bebek iri olduğunda çıkartmak için ve ben o gece ilk defa sezeryan istedim hep ameliyattan çok daha fazla korkardım. Peki sizin bebeklerinizin kilosu neydi sağlıkla gelsinler 😢🤲🤲🙏
htcbyrmblc O senin catin ile alakası 4 kilo üzerinde de sorunsuz normal doğum yapan anneler var keşke yatirdiklarinda cikmasaydiniz vakti gelmis
Weenie htcbyrmblc ama sorduğumuzda suni veremem ne gerek var çocuğu dürtmeye sezeryana alamam bi komplikasyon olması gerekiyor dıo. Yoksa asla çıkmazdm sadece üstümde nst bağlı aç susuz yatırıo bende çıkmak istedim 😔🤷🏻♀️
rumeysa_ttkrky16 dolunay16 ben 3 yıl önce 2. Vajinal doğumumu yaptım bebek kolay geldi birden kendi sancim suyum nişan hepsi biranda pes pese oldu doğum için yatmamıştim takipteydim gelişimi yavasti protein kaçağı vardı tansiyon cikabiliyodu bu yüzden yattım 37. Haftaya kadar bekleyemedik 35. Haftada geldi oglum
sumeyye_08 16 haftalığım daha, Bursa şehir hastanesinde doğum düşünüyorum, bilgisi olan detaylı yorum yapabilir mi?
Weenie zhr4716mrdnbrs evett tek başıma imza yeterli olmuyor benimde eşimi çağırdılar ikimizinde. Okdr detay yazma dm çıktm demek istedim
zhr4716mrdnbrs Weenie anladım ama gerçekten aşırı saçma eşimin hastaneye gelmesi eve dönmemiz 19:30 falandı sabahtan dokuz gibi hastaneye gittim evime dönmem geç oldu tüm günüm zehir oldu 😑😕
Weenie Snowel devlette şehirden başkası kabul etmiyor 😢 özele şuan gidemem 😢 mecbur şehir hastanesi başka alternatifim yok. Bebeğimin ayaklarında pes ekinavarus tanısı konuldu ve çok şişko olduğu için hep şehire yolladılar aslında mudanya devleti hakkım olsa çok isterdim😢😢
Snowel Gökhan gölcük temmuza kadar kesteldeymiş.Baştan beri ona takipliyim çok da memnunum.Kestel hastaneside bana çok yakın en fazla 10 dk mesafede.Sezeryan olacak benim ilki öyle olduğu için.Ama yoğun bakım ünitesi yokmuş diyorlar bebek için o kafamı karıştırıyor.Yoksa orada doğum yapanlar hep memnun kalmış ebeler hemşireler çok iyi vs diye.
Weenie Snowel ben Nilüfer’de oturuyorum Kestel okadar uzak ki :( bende normalde gökhan gölcük takipliydim en başından beri başka hiç bi doktora gitmedim nasıl kötü oldu anlatamam :( Rabbim inşallah bebeğini yoğun bakımlık bi durum olmadan sağ salim kucağına almayı nasip eder kolaylıkla 🤲🤲 ama benm Kestel imkanz mudanya devlette kabul etmedi beni :(
Weenie kubraturkkoc hayır tabiki 😢 sezeryan olsun diyede yalvardım. Ben 39+4 ama açılma yok diyorlar suni sancı vermiyo ne gerek var dıo sezeryana almıyo 41 haftaya kadar bekleriz dıo bende başkasının yerini işgal etmek istemedim hemde sürekli nst de yatmak istemedim çok pskolojim bozuldu 😢
Weenie zhr4716mrdnbrs doğru söylüyorsun 😔 o yüzden çok korkuyorum artık şehir hastanesinden ama başka şansım çarem de yok 🤷🏻♀️ şimdi bidaha 40+1 de kontrole gidicem pazartesi günü. Bakalım ne dicekler ama inşallah beklemeden hayırlısıyla kolaylıkla bir avazda hemen kucağımıza gelir evlatlarımıs 🙏
zhr4716mrdnbrs Weenie amin inşallah bakalım bizim ki de ne zaman gelecek bugün 40+0 olduk sağlıkla gelsinler de