gulsen_26 Kızlar Sultanbeyli ersoy hastanesinde Dr. Bedia Örnek e giden var mı? Ve doğum ücretleri ne kadar bilen veya giden oldu mu??
Dilanduru Merhaba ben 3-4 gün önce aramıştım 2.doğum sezeryan sigortalı 40 bin olduğunu söylediler arayıp daha detaylı bilgi alabilirsiniz