Kızlar merhaba bugün tam 40 haftalık oldum. Dün gece baskı ve sertleşme şikayetiyle hastaneye gittim. Vajinal muayene yaptılar nstde bebekte çok yüksek kalp atışları çıkınca hiç sorulmadan etmeden alel acele yatışa aldılar. Biri koldan serum taktı biri önlük giydirdi biri varis çorabı biri damar yolu biri imza derken yatmış bulundum. Daha sonra 5 saat boyunca nst bağlı kaldım. Tuvalet ihtiyacım için zorla çıkarttırdım nst tuvalete gittiğimde peçeteye kahverengi kan geldi. Muayeneden dolayı normal olduğunu düşünüp ses etmedim. Daha sonraki girişlerimde kan kırmızı ve sümüksü ipliksi yapıya döndü. Söylediğimde normal dendi. Sabaha karşı düzenli gelen kasılmalar başladı ama nstde kesinlikle sancı çıkmıyor diye ona da normal dendi. Hastaneden çıktım ama kan ve sancılarım devam ediyor. Vajinal muayene sonrası böyle kanama ve sancı yaşayan oldu mu?