Deletedmom_877 ben yaptırdım ikinci hamileliğim yine yaptıracağım zararı olan bir işlem olsa binlerce insan yaptırmazdı doktorlar da yaptırın demezdi zaten, işlemin amacı gebelikte insülün direncine bakmak ya da gizli şekerin olup olmadığını anlamak için yapılıyor eğer şeker hastasıysan bunu ortaya çıkarıyor ne gibi bir zararı olabilir ? Aksine şeker hastalığın varsa erken teşhis edilip ona göre yol izleniyor