kemalefe Sezaryen olmuştum 2021 de aradan 5 yıl geçti 33+5 haftalık hamileyim doktorum sezaryen olacaksın dedi de ben SSVD denemek istiyorum yapabilir miyim sizce bir de ücretli mi bu hiç bir bilgim yok
alpanne3 kemalefe devlette eğer ıstanbuldaysan tek Zeynep kamılde aylın hoca desteklıyor onun Salı günü randevuları oluyor onun ıcın randevu alabılırsın ama Dıger ıllerı bılmıyorum devlette
gunes866_ kemalefe devlette belli yıl süresi var ama unuttum mesela 6 yıl diyelim ilk doğumun üstünden 6 yıl geçtiyse önce normal doğum deniyorlar eski sezeryanlısın diyip ekstra ücreti yok
benimsin21 kemalefe Devlet hastaneleri ssvd yapmıyor diye biliyorum. Ablamın ilk çocuğu sezeryandi 2.sini normal doğurmak için evde sancılarını çekmiş en son suyu gelmiş açılması 8cm olmuş ambulansı aramıştı ambulansta hemşire fln demiş burda doğurabilirz hemen bebeğin başı görünüyor demiş eniştem de omcekinde sezeryan olduğunu söylemiş hemşire bu sefer doğurmasın diye bacaklarını yukarı kaldrtmş bebek gelmesin diye. Gidip sezeryan oldu gene.
Semayyy Hayır canım ne ücreti, devlet hastanesinde ücret yok. Ama doktorun ssvd destekliyor mu bu önemli, bi sorun yoksa herşey yolundaysa yapabilirsin tabi
benimsin21 kemalefe Bilmiyorum izin vermemisler o an ambulansta doğmak üzereymiş ama izin vermedi hemşire fln korkmuşlar önceden sezeryanli olduğu için.
mom_51 Kuzum devlet hastanesine gittiğinde gebe kayıt odasındaki baş ebeler var onlara sor. Onlar ssvd için illa bir doktora yönlendiriyor. Ben Niğde deyim. Buradaki hastane küçük olmasına rağmen destekleyen doktor var. Diğer şehirlerde de mutlaka bir doktor vardır. Ben 2 sezeryan oldum ve arası 5 buçuk sene. Dediğim gibi ebeye sordum oda bir doktora yönlendirdi şuan o doktora takipliyim. Baktı neden olmasın dedi. Yalnız ilk doğum hikayen çok önemli. Ben korkumdan birde çocuğumun suyu bittiği için sezaryen oldum. İlinci gebeliğimde tek yumurta ikiziydi mecburi sezaryenle doğum oldu. Şuan 32 deyim doktor 36 da daha net konuşuruz dedi 36 yı bekliyorum
kemalefe mom_51 annemin doktoruna gidiyorum canım annem 40 yaşında doğum yapti kesinlikle sezaryene karşı birisi yarın gidecemm bakalım ne dicek
mom_51 kemalefe gönlümüzden geçen olsun kuzum. İnşallah bizde bu güzel doğum hikayemizi burada paylaşırız ☺️
benimsin21 yahya2024 Gerçekten ya sonuçta o kdr sancı çekmiş bebeğin kafası görünüyor söyleyip de mahfettiler.