Kızlar 12 martta testte pozitifi gördüm. 13 martta kan verdim 88,21 çıktı. Sat 15 Şubat. Ben bi daha kan vermek istemiyorum. Burdaki hemşireler çok acıtıyor. Diyorum ki bi daha kan vermeyim bayram sonu hastaneye gidip keseyi göreyim. Öyle yapsam olur mu? Beta takibi yapmadan keseyi gören var mı? Bi de o zaman gitsem keseyi görebilir miyim?