Tarana Hastane çantam;
1tane 10lu hastane çıkışı - 2tane yeni doğan 5li takım - 3çift çorap - ağız mendili - 10tane prima yenidoğan bez (şimdi molfix kullanıyorum) - ıslak mendil (unibaby) - alt açma(kullan at olanlarından) - nohut battaniye - puseti örtmek için polar battaniye - kapı süsü - takı yastığı
Emzirme geceliği (lcw) - sabahlık - pijama takımı (hiç kullanmadım gecelik daha rahattı) - göğüs pedi - kendim için ıslak mendil - emzirme atleti - depend (büyük beden) - tabanlı panduf - kalın çorap
Hepsini kullandım ekstra aldığımız tek şey silikon kaşık ve mama oldu onuda sezeryan olduğum için süt gelmezse diye istemişler ama kullanmadık.
Alışveriş listesi
1tane hastane çıkışı
2tane 5li yeni doğan
3tane 0-3ay zıbınlı tulum takım
3tane 0-3ay alt-üst takım
2tane pijama takımı
5tane 2-4 ay uzun kollu zıbın
10lu ağız bezi
3tane müslin 3pazen 4penye 1nohut battananiye (brn çok kızdım çok bu battaniye diye valla yetmiyo 🙈😂)
Park yatak (sunny baby)
İç yatağını e bebekten aldım
Reflü yastığı
Nuk silikon damaklı emzik
Mr browns biberon
Mustela pişik kremi
Tarak tırnak makası
Şampuan siveno
Çamaşır deterjanı siveno (yumşatıcıya gerek kalmıyor tamamen vegan ve doğal)
8çitf kalınlı inceli çorap
³tane külotlu çorap (kış bebeği olduğu için)
Ateş ölçer weewell
Ben küvet takımı almadım
Şimdi artık 6-9ay giyiyor çok çabuk büyüyorlar hastane çıkışı ve yeni doğanlar sadrce 15gün kullandım ayaklı takımların tulumların hepsi 40ı çıkınca küçülmeye başlafı mümkün oldukça ayaksız takımlardan alın bence.
Unuttuklarımı eklerim
Sezeryan oldum 2gece kaldık hastanede sorularınıza aklım erdikçe cevap veririm 😊😊