bus_ra1 keşke karşılansa… ama fiyatı gözümde değildi açıkçası. Zaten yenidoğan bir bebek, çok güçsüz, çok zayıf. “Keşke yaptırsaydım” demenin maddi bir karşılığı yok gibi hissettim. İlk bebeğim. Zaten ne yapacağımı bilmiyorken bir de solunum hastalığını mental olarak kaldıramayacağımı hissettim 🥲