nur32_ 4 gün önce test yapmıştım gayet gorunur sekılde çıkmıştı bugün tekrar yaptım ama başka marka yani çok zorlayarak görunuyor bilerek de daha kan vermek istemedim beta düşük çıkıyor beklemek zor oluyor geçen ayda bu sekılde erken ogrendım sonra kimyasal oldu