[silindi] ben kullanmadım. Doktorumda önermedi.Kaslarda tembellik yapıyor, 40ın çakınca bol bol hareket et dedi. İstersen 40.dan sonra takabilirsin ama çok gerekli bulmuyorum diye belirtti. Doktoruna mutlaka danış 🙏🏼 💕
(Not gebelikte 18 kilo aldım 😅)