aycicegi22 Tüp bebek transferi oldum 20 ile öğrendim en son 596 gördüm cuma günü. Kokular midemi bulandırıyordu bugün hiçbi belirtim yok kasık ağrım bulantım olmuyor endişeliyim. Doktora salı gideceğim.
smyybtr @aycicegi22 Beta epey yüksek çıkmış,kasık ağrısı zaten oluyor bebiş yerleştiği için. İnşallah Rabbim hayırlı haberler almayı nasip etsin bana olumlu gibi geldi 🌸
smyybtr @aycicegi22 İçinizi ferah tutun lütfen,her belirti her gebelikte olmaz ki. Beta zaten gayet yüksek. Rabbim gönlünüzdekini hayırla ve kolaylıkla nasip etsin inşallah.