Habibe24 Selamün aleyküm kızlarr🥰🥰 bugün kontrolüm vardı bebeişim yola çıkmış duanıza ihtiyacımız var 🤲🏻🤲🏻 Şimdi evdeyimm gece mi olur sabaha doğru mu bilemiyorumm, Allahım hepimizin evlatlarını da sağ sağlim kucagımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🥰
Ruyam34 Habibe24 amin cümlemizin ki inşallah yola çıkmış ne demek cocuk kanala mı girmiş Benim ki Doğum pozisyonunda ama kanala girmedi 37+1 deyiz
Gizo Habibe24 kaç haftalıksın canım vede sancın varmıydı kaç cm açıklık varmış 🥰 Bizde bekliyoruz o yüzden sordum
Habibe24 Gizo 38+5 ☺️ Açıklık 2 cm varmış , sancımda var daha doğrusu ben kasılma sanıyordum meğer doğum sancısıymış yavaş yavaş gelip gidiyo,
Habibe24 Aysesare vardı canım geçen haftadan baya kasılmalarım oluyodu bugün gece uyuyamadım belimde ara ara ağrı vardı sabah ta kontrolüme gittim ağrı kasıklarıma geçmişti 2 cm açıklık var suni sancı vermeyelim evde çantını al sancıların düzene binsin gel bekliyorum dedi doktorum
Aysesare Habibe24 ay hadi hayırlısı inşAllah sağsalim kucağına alırsın. Bende de regl olacakmış gibi ağrı oluyor karnımda, son bir iki gündür kasıkta ağrı var ama geçiyor bakalım kontrolde ne dicek
Maidehifa Arkadaşlar bende 35 haftalığım ama aşırı sancılarım oluyor çok korkuyorum erken Doğum olmasından 35 haftalık olan var mı aranızda 😣
Habibe24 Maidehifa bende de oluyodu ilaç tedavisiyle 38 i bulduk canım bide sürekli uzanıyordum, Rabbim vakti zamanında kucağına almayı nasip etsin inşallah
Habibe24 Aysesare bende de öyleydi sancı oldugunu düşünöemiştim geçen haftadan belli ara ara geliyo açıklık bugğn başlamış 😊 kaç haftalıksın