Kızlar merhaba yine ben 🤣 hanımlar size bir sorum var bildiğiniz üzere 36.haftadan beri sancım var hafif şekilde adet ağrısı gibi 37.haftada kırmızı beyaz bir parça geldi acile gittim bana 2 gün önce muayene olduğun içindir dedi açılmam da 1 cm yani başlamıştı neyse işte açılma aynı kaldı cuma kontorle gittim nstde sancılarım çıktı açıklık kontrolü yaptılar halen 1 cm o sıra ilk defa açıklık yapılırken sancım da vardı hastaneden geldikten sonra birkaç defa peçeteye açık sarı sümsüksü bi akıntı geliyordu bugün akşama doğru yok oldu bende umursamadım bi kaç saattir ayaktayım neredeyse oturmadım temizlik yapayım dedim eve giriştim sırtımın ağrısı başladı normal son haftalar dedim az önce lavaboya geldim böyle ip yumağına benzer beyaz hafif uzun biraz da kalın bi parça gelmiş ne olduğunu anlamadım kaç gündür adet sancısı gibi sancılarım da var yani