Bukad Kızlar eşimle tüp bebeğe karar verdik. Sakarya da burası çok iyi diyebileceğiniz bi yer veya İstanbul’da çok iyi bi yer dediğiniz yerler var mı ? Sakarya’dan İstanbul’a gidip gelmek mantıklı mı sıkıntı olur mu nasıl bi süreçten geçicez anlatabilir misiniz. Teşekkür ederim şimdiden
ucigdem Bukad İstanbul’da serdar koç Bahçelievler tarafında inatgramdan adresını yazın bır bakın, sakarya eğitım arastırmada tüp bebek bölümü var ıstersenz bır kadın doğuma gıdıp yeterli bır bılgı alabilirsınız
mariasu Bukad adatıpda da var tüp bebek bölümü orayı da araştırın isterseniz doktorun ismi Bülent duran
birserazad Bukad kaç yıldır olmuyor ki aşılama yaptınız mı benim polikistik over vardı 2 sene olmadı olmazsa aşılama yapacaktım sonra oldu çok şükür sizin kaç senedir olmuyor ve aşılama yaptınız olumsuz mu oldu
mariasu Bukad ben tüp bebek için değilde riskli gebelik diye gitmiştim memnun kaldım açıkçası zaten hastanenin bir bölümü ona ayrılmış
Bukad birserazad bizim daha yeni aslında çok olmadı. 1seneyi yeni aştık diyebilirim. Geçen sene Nisan ayında bi kimyasal gebeliğim oldu bidaha olmadı. 2kere femara ovitrelle denedik onda da olmadı. Rahim filmi temiz hafif pcos görüntüsü var eşimin sperm testi de iyi. Bi sorun yok aslında beklesek de olur diyoruz ama evliliğimizin başında vajinusmus olduğumu öğrendim 6ay ilişki olmadı sonra ilişki olmaya başladı çok acılı geçti meğerse vajinamda perde varmış canımı yakan oymuş onu aldırdım rahat bi nefes aldım. Bunlarla vakit kaybettik aslında haziran 30unda 2sene olucak evlendiğim 🙃🥲
birserazad Bursaya gitme imkanın varsa doruk hastanesi ilknur saide kıngır a git ben İstanbuldan kalktım ona gittim müthiş bi doktor istersen araştır ve öyle hemen tüp bebeğe başlama canım bi bu doktorun yanında tedavi ol şansını dene
tubacanli merhaba, bende tüp bebek yaptırdım şuan hamileyim ben Umuttepe’de Emek Döğere gittim çokta memnun kaldım ilk denemede tuttu ve çok hamile kalan arkadaşlarım var orayıda öneririm. Süreçte o kadar uzun sürmüyor bence ciddi bir rahatsızlık yoksa.