Kızlar selam, ayın 8 sinde yumurtlama tarzı bi akıntı gördüm öncesi ve sonrasında değerlendirme yaptık ama çok uzayan bir akıntı değildi. Ovülasyon test vs yapmıyorum o yüzden akıntıdan tahmin ediyorum. Sonrasında akşam saatlerinde baya uzayan şeffaf bi akıntım oldu bunun asıl akıntı olabileceğini düşündüm dün değerlendirmiştik zaten şimdi sabaha karşı yine ilişki oldu. Döngünün 25. Günü pcosum var o yüzden yumurtlama da olabilir bu diye düşünüyorum. Yumurtlama haftanızı nasıl değerlendirdiniz? Önerisi olan var mı? O akıntıyı dpo1 mi sayıyorsunuz test yapmadan bunu akıntıya göre yorumlayabilir myiiz?