Hamileliğimde son aylarda karnımdan dışarı çıkan ufacık çıkan yumruyu bebeğin eli sanardım elbise giydiğimde bile dışardan görünüyordu ve hep aynı yerde tuhaf geliyordu doğurdum geçti fakat bebeğim sürekli kucağımda olunca ağrım aynı yerde ve yumurta şeklinde araştrdığımda göbek fıtığı diyor yaşayan varmı böyle bir durum? süreç nasıl oldu ? Ameliyat şartmı? Göbek deliğimin üst sağ tarafında hafif