senaa1258 20+5 oldu bebeğim ve bu aralar çok fazla tatlı şeker şeker şekerli şeyler tüketmeye başladım bebeğim için sorun olur mu? Bunu önlemek için ne yapabilirim acaba
erismis senaa1258 22.haftanın başında bana doktorum bu aralar karbonhidrat ve tatlı isteği gelecek canın sürekli tatlı ve hamur işi çekecek demişti ki en başından beri meyve ve ekşi çekiyordu canım tamda öyle oldu 2.kalıp çikolatayı yememeliyim diye ağladığımı biliyorum 🤣 önüne geçebilmek çok zor ama azıcık yiyip başka bir şeylerle oyalanmak mümkün🥲 ben kendimi üzüyorum yememek için mobbing uyguluyorum ve çevremede bunu yapın diyorum yoksa durduramıyorum kendimi :(
karpuss senaa1258 27+6 dan selamlar o tatlı isteği hiç bitmiyor 😅😅Asla kendime dur diyemiyorum. Kendini durdurabilen varsa taktik alabilirim
umayala Bildigim kadarıyla bebeğinizin eşi dediğimiz şey bu haftalarda olgunluğa ulaşıp insülin sallgılamaya başlıyor. Şeker yüklemesi de o yüzden bu haftalarda yapılıyor. Normal yani. Ama tabi siz yine de çok yemeyin.
senaa1258 karpuss 33 haftalık oldu bebeğim şeker yüklemesi yaptırdım normal çıktı 28 haftalıkken, şimdi yine durduramıyorum.kendimi tatlı yapıyorum yiyorum falan korkuyorum şekeri fazla tükettiğimi nasıl anlaya bilirim acaba kan versem anlaşılır mı
karpuss senaa1258 kan verdiğinizde tahlil sonuçlarında muhtemelen varsa gebelik şekeriniz çıkar. Şeker yüklemesinde çıkmadıysa yoktur bence
senaa1258 karpuss 28.haftalarda fazla tükettiğimi düşünüyordum normal çıktı bu sefer de aynıdır inşallah