ipekavsar 15+6 yım bugün mutfak dolaplarını sildim banyoyu yıkadım temızledım bide balkonu yıkadım belim cok agrıyor inanılmaz bir daha yapmıcam böyle birşey yan yatıp belime yastık koydum ama gecmedi henüz. Birşey olur mu acaba korktummmmm bi😓
akgull ipekavsar yok canım korkma hiç normal hepimiz yaşıyoruz aynı şeyleri kanama olmadığı taktirde çoğu ağrı normal ki kanama dahi olsa her zaman korkulacak birşey değil
minikmucizem26 ipekavsar Allahını izniyle hic birsey olmaz…heran yardım edicek birilerini bulamayz makesef.. kndimiz ypmk zorundayız. Bnde 18 haftaligin kndi isimi smdiye kdr ben yaptim pencere silerim mutfak dolaplarını temizledim sil süpür toz alma surekli yaparım ztn…belim ağrıyor tabi ama normal uzanıp dinlenince gdciyor cok sukur. Yavaş yavaş mola verip yapıyorum ben snde ole yap bsy olmax
Masalmom_ ipekavsar bende bugun bayram temizligi yaptim 13 haftaligim bendd pencere falan sildim supurdum belim agryr benim de su an dinlenmeye calsyrm ama bir kizim daha var biraz lüms dinlenmek
ipekavsar akgull dimi yani yardım edicek birisi yoksa kendimiz yapıcaz 9 ay elimizi birseye sürmiyecek degiliz: tesekkür ederim insallah gecer bian dusundum ve korktum ne biliyim üzüldümde işte kendıme yüklendim diye🥹
akgull ipekavsar çok haklısın ama inan bu süreçte ne aktif yaşayan insanlar var geçim kaynağı başka insanların evini temizleyenler de dahil o yüzden olabildiğince ters hareketlerden uzak dur ama çokta kasma daha önce bir düşüğüm oldu doktor çiviyle çaksakta durmaz sağlıklı ise ne yaparsan da yap birşey olmaz demişti
feyzaklc Gebeliğimin başından beri bende mecburen yapıyorum yapacak yardım edecek kimsem yok benimde akşamına bel bacak ayak ağrılarım oluyor çok normal bunlar kanama yada şiddetli ağrılar olmadıkça