Ayin 7sinde beta en son 412 gelmişti ve beta takibini bırakmıştım. Bugün ilk doktor kontrolum vardı. Kese küçük dedi 4 mm. Daha önceden dış gebelik geçirdiğim için her ihtimali düşünerek tekrar 2 günde bir kan ver içimiz rahatlasın dedi. Tüpe giden yola baktı dış gebelik olsa burda bi kitle görürdük ama temiz görünüyor, kanama alanı vs yok dedi yine de beta takibi istedi. Şu an doktorun aklında kalan tek şey erken gebelik döneminde bu gördüğü kesenin yalancı kese olabileceği. Kesesi küçük görünüp sağlıklı ilerleyen veya bu tür bisey yaşayan var mi aranızda. Ultrason fotosunu da eklerim