ayseugurlu Kızlar merhaba aralık ayında kimyasal gebelik gecırmıştım sonra 5 ocak regl oldum sonra şubat 9 regl oldum ama bu ay mart ayı hala olmadım hiç bukadar gecikmezdi neden olabilir sizce gebelik vs yok onla alakalı degil tani
1tucee ayseugurlu stresten de olabilir veya başka hastalık gibi eğer gebe olduğunuzdan şüphelenmiyorsanız doktora gidin derim ben mesela reglim geciktiğinde soğan suyu içiyorum sonrasında oluyorum sizde deneyin
beyzzsenturkkk ayseugurlu benim 2024 kasımda 10 gün kadar gecikmişti kimyasal gebelik geçirmişim sonradan regl oldum ama baya sancılı geçti bir de hamile kaldığım ay kimyasal gebelik geçirdim peşine hemen hamile kaldım o da çok sancılı geçmişti benim hep bu yüzden gecikmelerim oldu 1-2 kez.