Momlife_ Mustela aldım bakım ürünlerini yağ olarak da onu düşünüyorum fakat yağ çok gerekli mi nemlendirici ve yağ alınmalı mı
merve588 Momlife_ ilk.gebeligimde kullandım baya rahatlatiyodu oglumu ama sonralari yaglar alerji yapinca bırakmisdim baslarda bence baya isimi gördü yağ ikinci oglumdada kullanicam insallah rahatlatıyor bebegi bence
gizemli00 Momlife_ baya rahatlatıyor su kizimi duştan sonra masaj yapardım çok iyi gelirdi nemlendiricide olabilir aslında
merve588 Momlife_ o dönem dalin almisdim ama suanki johnsos baby aldım oglumada sürdüm bakdim bu alerji yapmadi duslardan sonra oglumada uyguluyorum gene bebisde doğunca onada yaparim
Momlife_ merve588 anladım ben içeriğini araştırdım da ikisini de önermiyorlar içerikleri iyi değilmiş inşallah iyi gelir herkeste aynı etki olmaz her cilt farklıdır tabii