bu_sra_erdem Oldukça küçük 3+1 bir evim var. 2 yaşında oğlum var ve henüz 3 aylık hamileyim. Minimum masrafla bebeklerim için kullanışlı bir oda yapmak istiyorum. Önerileriniz ne olur?
beyzzsenturkkk bu_sra_erdem 3 yasında bir kızım var 2+1 evim var dolapları koyduğumuz odaya montessori aldık su an sadece yatağı var 2. bebis bizimle kalacak. ikisine bir oda yapmak bence su an mantıksız ilk 2 sene sizle kalmalı bence küçüğü sonra belki yapılabilir en kötü sizde bizim gibi yatak alabilirsiniz çocuk odaları gereksiz pahalı ve bence çirkin hepsini ayrı ayrı seçmek zamana yaymak daha mantıklı geliyor
busrabaskal bu_sra_erdem bebek odası tavsiye etmiyorum eğer durumunuz orta halliyse direk genç odası yapın .Ben ve tüm çevrem öyle yaptık çok kullanışlı ve şık duruyor.park beşik almıştık anne yanı onu kullandık yatak odamızda.sonra kendi yatağına geçti.ha oyuncak dolabı vs her şeyi de odasında .
bu_sra_erdem beyzzsenturkkk benim düşüncem de bu yönde aslında bunun için ürün önerisi istemiştim. Oğlumu odaya ayırmak istiyorum çünkü.
bu_sra_erdem Ama yatak nasıl bir şey tercih etmeliyim. Henüz bir dolap da yok kıyafetleri için. Oğlumunkini idare ediyordum kendi dolabımıza falan koyuyordum ama şimdi yeni bebekle birlikte bir dolaba ihtiyacımız var artık.
bsrelif O kadar güzel şeyler var ki şimdi ama duvar stickerları çok güzel oluyor şimdi duvarın tek tarafına